موسیقی ، آهنگ ،عـکس
موسیقی ، آهنگ ،عـکس

دوستان عزیز شما هر چه که درمورد کامران و هومن می خواهید را می توانید تهیه دکنید

لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسیقی ، آهنگ ،عـکس و آدرس kh-superstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







.
.

دسته بندی <-PostCategory->

فیلم رسوایی به کارگردانی مسعود ده نمکی ........

نقش زن اصلی این فیلم را الناز شاکردوست ایفا می کند. ده نمکی پیش از این اعلام کرده بود فیلم تازه اش بر خلاف سه گانه اخراجی ها یک فیلم جدی و "معناگرا"ست. ده نمکی چندی قبل و در حالی که مشکلاتی برای ساخت رسوایی ایجاد شده بود،      ده نمکی گفت :کاراکتر اصلی فیلم یک روحانی است. فیلم مضمون اجتماعی اخلاقی دارد. یک جور تازگی دارد که تا به حال تکرار نشده و البته برگرفته از واقعیت هایی است که وجود دارد. فیلم ۳ بازیگر اصلی و ۱۰-۱۵ بازیگر فرعی دارد. سعی داریم حساسیت ها را طوری کم کنیم که به روایت قصه لطمه ای وارد نشود.

 

در حالی که در هفته های گذشته خبر های زیادی در مورد انتخاب نقش روحانی فیلم رسوایی منتشر شده بود، اخبار رسیده حاکی از این است که  اکبر عبدی این نقش را ایفا خواهد کرد.

این نخستین نقش آفرینی اکبر عبدی در نقش یک روحانی است. پیش از این&zwnj; انتظار می&zwnj;رفت که شریفی&zwnj;نیا که سابقه بازی در چنین نقش&zwnj;هایی را دارد، این کاراکتر را بازی کند که این اتفاق نیفتاد.

 

پیش از این اعلام شده بود که دو بازیگر اخراجی&zwnj;ها، در این فیلم همراه مسعود ده&zwnj;نمکی خواهند بود.

عوامل فیلم عبارتند از:

 

تهیه کننده و کارگردان: مسعود ده نمکی.طراح صحنه و لباس:مجید میر فخرایی.طراح گریم امیر اسکندری.مدیر فیلم برداری فرشاد گلسفیدی. صدا بردار محمود خرسند.مدیر تولید مجتبی امینی.دستیار اول کارگردان نور الدین گودرزی.مدیر برنامه ریزی فروزان جلالی.مدیر تدارکات علی رضا همت.عکاس بابک برزویه.منشی صحنه شیدا یوسفی

 

بازیگران رسوایی عبارتند از:

 

الناز شاکر دوست.کامران تفتی.مریم کاویانی.مجید مشیری.اسماعیل خلج.امیر نوری.محبوبه بیات .تینا آخوند تبار.ارسلان قاسمی.ابوالفضل همراه.آرزو افشا.مهسا کامیابی. مجید شهریاری.اسد الله یکتا.فرامرز روشنایی .فریبا ترکاشوند .یوسف قربانی .مختار سائقی.مجتبی امینی .کمال سید محسن.

.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در  14 شهريور 1391برچسب:,  توسط shantia 




درباره من